مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاف رو در رو با میلان ، عصبی ام می کند

مصاف رو در رو با میلان ، عصبی ام می کند

آندره آ‌بارزالی مدافع باتجربه ی یوونتوس اعتراف می کند که به خاطر روبرو شدن با آث میلان در فینال کوپا ایتالیا استرس دارد، و به خاطر استعداد به هدر رفته ی ماریو بالوتلی حسرت می خورد، یوونتوس امشب ساعت 11: 15 دقیقه به مصاف روسونری می رود، در حالیکه تیم تورینی در فرم بسیار بهتری است، او در گفت و گو با گاتزتا دلااسپرت نقطه نظراتش را پیرامون این بازی بیان کرد:

 

من در مورد این بازی به خاطر غرور فوق العاده ی میلان و مصافی رو در رو با آنها عصبی هستم. باید مراقب ضدحملات آنها باشیم، کارلوس باکا، کسی که گاهی به نظر می آید خیلی در جریان بازی نیست، اما در واقع یک شاهین فرصت طلب است. خیلی چیزها به ما بستگی دارد، نمی دانم شاید تمرکزمان را از دست بدهیم شاید به خودمان اجازه دادیم که یک هفته استراحت کنیم. در 15روز اخیر خوب تمرین کردیم، آماده هستیم، بازی خطرناکی خواهد بود. فکرش را بکنید هواداران فیورنتینا هم طرف ما هستند، البته زیاد احساساتی نخواهند شد.

 

سپس بارزالی در مورد فصل بالوتلی در میلان نظرش را گفت:

 

او به همه ضرر زد: میلان، خودش، تیم ملی. شاید ماریو به تمام این اتفاقات سریالی که برایش افتاده فکر کند و کمی حسرت به دلش بنشیند.

 

فینال لیگ قهرمانان که بین دو تیم مادریدی برگزار خواهد شد:

 

با توجه به کاری که اتلتیکو انجام داده است و بارسلونا و بایرن مونیخ را حذف کرده، بیشتر از رئال لایق قهرمانی است. ما باید به این جام عادت کنیم و خودمان را با ذهنیت اروپایی هماهنگ کنیم. امیدواریم که اعتمادی به نفسی که در لیگ به دست آورده ایم در رقابت های قاره ای هم به کمکمان بیاید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: